پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کاشت طبیعی مو
نوشته شده در جمعه 10 تير 1401
بازدید : 189
نویسنده : وبلاگ نارگون

با این حال، در YourHair Doc، ما از سال ها تخصص خود در این زمینه استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که درمان شما تا حد امکان بدون درد است. آیا جراحی کاشت مو ضرر دارد؟ اغلب به آستانه درد فردی بستگی دارد، اما ما اینجا هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم.

آیا جراحی کاشت مو ضرر دارد؟

در طول مشاوره با دکتر سامجی در مورد آنچه که در روز درمان خود انتظار دارید توضیح داده می شود، اما قابل درک است که از روش جراحی نگران باشید. برای درک اینکه کجا ممکن است کمی ناراحتی در طول یک عمل وجود داشته باشد، باید به دو نوع اصلی جراحی کاشت مو یعنی FUT و FUE نگاه کنیم.

FUT (پیوند واحد فولیکولی) یا “STRIP” شامل برداشتن فولیکول های موی سالم در نوارهای کوچک از ناحیه اهداکننده است. سپس فولیکول های مو جدا شده و در ناحیه مورد درمان قرار داده می شوند. همانطور که یک نوار از موهای سالم گرفته می شود، این روش کمی تهاجمی تر است، بنابراین می تواند زمان بهبودی و بهبودی طولانی تری داشته باشد. همچنین ممکن است جای زخم جزئی در محل اهدا کننده وجود داشته باشد.

با FUE (استخراج واحد فولیکولی) تعداد کمی از فولیکول های مو در یک زمان برداشته می شود و سپس به ناحیه مورد نیاز پیوند داده می شود. این روش، اگرچه پر زحمت تر است، جای زخم کمی به جا می گذارد و زمان بهبودی بسیار سریع تری بین ۳ تا ۷ روز دارد.

قبل از هر دو روش، یک بی حس کننده موضعی تجویز می شود که ممکن است کمی ناراحت کننده باشد. با این حال، این تا حد زیادی هر گونه ناراحتی را در طول درمان به حداقل می رساند.

کاشت مو یک روش جراحی است و جراح دکتر منیر سامجی همیشه به شما توصیه می‌کند که ممکن است با هر مداخله جراحی مقداری ناراحتی وجود داشته باشد، خواه به عنوان بی‌حسی موضعی انجام شود یا اینکه البته ناراحتی خفیفی در طول عمل وجود داشته باشد.

بیمار در طول پروسه کاملاً بیدار است و ممکن است کمی کشش یا کشش را احساس کند، اما این دردناک نیست. زیبایی بی حسی موضعی این است که ناراحتی در واقع حداقل است و هیچ یک از خطرات بالقوه بیهوشی عمومی را به همراه ندارد.

جراحی پس از کاشت مو

در حالی که FUE و FUT نباید در طول عمل باعث ایجاد درد شوند، مناطقی از پوست سر که تحت جراحی مو درمان قرار گرفته‌اند احتمالاً پس از اتمام جراحی حساس می‌شوند. این به این دلیل است که بافت‌های مختلف در معرض سطوح مختلفی از تروما قرار گرفته‌اند که به ناچار باعث قرمزی و تورم در روزهای بعد از درمان می‌شود. این را می توان به راحتی با مسکن های خفیف که برای چند روز پس از درمان مصرف می شوند، مدیریت کرد.

با هر روش جراحی، سطحی از ناراحتی وجود خواهد داشت و طبیعی است که نگران یا عصبی باشید. با این حال، در مشاوره قبل از درمان شما در اینجا در YourHairDoc، ما اطمینان حاصل قیمت ارزان کاشت مومی کنیم که شما تمام اطلاعات لازم را برای آمادگی کامل برای درمان خود دارید.

به طوری که راحت ترین تجربه ممکن برای شما، هم از نظر جسمی و هم از نظر احساسی تبدیل می شود. آیا جراحی کاشت مو ضرر دارد؟ می تواند انجام دهد، اما ما می خواهیم درد را به حداقل برسانیم تا بهترین تجربه ممکن را به شما ارائه دهیم.

اگر از مواجهه با ریزش مو ناراضی هستید، هم اکنون با ما تماس بگیرید تا برای مشاوره با دکتر سامجی، در مورد گزینه های خود صحبت کنید. ما امیدواریم که از تو خبری بشنویم.

مو نقش مهمی در ظاهر ما ایفا می کند و بر درک هزینه کاشت مو در تهران ما از خود به عنوان یک فرد تأثیر می گذارد. شناخته شده است که ریزش مو منجر به تأثیرات روانی اجتماعی مضری بر افراد مبتلا به آلوپسی (ریزش مو) می شود مانند:

  • عزت نفس پایین
  • از دست دادن اعتماد به نفس
  • افزایش خودآگاهی

شیوع ریزش موی پیشرونده بسیار شایع است، به طوری که ۸۵ درصد از مردان و ۴۰ درصد عمل کاشت مو در تهران از زنان در سراسر جهان مطابقت دارد. بنابراین، شاید بتوانیم متذکر شویم که روش‌های کاشت مو به‌عنوان وسیله‌ای برای کمک به افراد در بازسازی تصویری بسیار مثبت از خود، با بازگرداندن حجم موهای نازک‌شان ظاهر شد.

کاشت مو

در کلینیک دکتر Serkan Aygın، با تجربه بیش از ۲۵ سال در این زمینه، ما می دانیم که چگونه ممکن است برای بیماران تا حدودی گیج کننده باشد که تصویری کامل از تمام تکنیک های جدید کاشت مو را ببینند و راه خود را از طریق تمام سؤالات موجود در این زمینه پیدا کنند.

ذهن آنها در میان افسانه ها و اطلاعات نادرست. بنابراین، ما این مقاله را آماده کرده ایم تا به شما کمک کنیم تا بینش عمیقی در مورد همه چیزهایی که نیاز دارید مانند:

  • تکنیک های کاشت مو (مانند FUE و DHI)
  • مراحل عمل کاشت مو
  • نامزدی

در ساده‌ترین مفهوم، کاشت مو به روشی اطلاق می‌شود که در آن مو از یک قسمت از بدن برداشته می‌شود و به یک ناحیه طاسی (یعنی قیمت پیوند مو ناحیه‌ای بدون موهای کافی) پیوند می‌شود (یعنی گرفته می‌شود و منتقل می‌شود). وقتی اینطور ساده می شود درک آن بسیار آسان است، درست است؟

سپس با بسیاری از اصطلاحات و مقایسه های دیگر مواجه خواهید شد، “ترمیم مو در مقابل کاشت مو”، “شاخه مو در مقابل کاشت”، “کاشت مو در مقابل کاشت” یا عبارات دیگری مانند، “تفاوت بین پیوند مو و کاشت”، در حالی که بیشتر از این عبارات به همین موضوع اشاره دارد، یعنی خود جراحی کاشت مو.

می بینیم که چندین تصور غلط وجود دارد که ناشی از عدم درک آناتومی مو است، و واژه نامه مربوطه برای توصیف روش کاشت مو استفاده می شود. بنابراین هدف از این بخش این است که شما را با دانش کامل جراحی کاشت مو مجهز کند و از این رو به شما امکان انتخاب بهترین کاشت مو و بهترین کلینیک را بدهد.

فرآیند کاشت مو

کاشت مو در مطب پزشک انجام می شود و بسته به میزان کاشت بین ۴ تا ۸ ساعت طول می کشد.

به طور سنتی، کاشت مو در چندین جلسه برنامه ریزی شده با فاصله ۳ تا ۶ ماه انجام می شود. یک جلسه معمولی ممکن است به طور متوسط ​​بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ گرافت باشد. با این حال، اخیراً تمایل به قرار دادن پیوندهای بیشتری در هر جلسه است.

غیر معمول نیست که جلسات شامل ۷۵۰ تا ۲۰۰۰ گرافت باشد. مزیت ادعا شده از این “مگا جلسات” کاهش تعداد بازدیدهای کاشت مو برای دستیابی به ترمیم مو در مدت زمان کوتاهتر است. سقوط احتمالی باعث کاهش بقای کلی پیوند می شود که در آن پیوندها بسیار نزدیک به هم بسته بندی می شوند.

S.A.F.E.R. روش کاشت مو هم در مردان و هم در زنان استفاده می شود. به افرادی که از نازک شدن مو و ریزش موی پیشرونده اذیت می شوند توصیه می شود.

روش درمان کاشت مو به چه صورت است؟

روش درمان شامل دو مرحله است:

مرحله اول شامل جمع آوری گروه های منفرد از فولیکول های مو از ناحیه اکسیپوت (به اصطلاح ناحیه دهنده) با استفاده از سر خلاء است.

در مرحله دوم، فولیکول‌های مو دقیقاً دوباره در برش‌های کوچکی که قبلاً ایجاد شده بود، کاشته می‌شوند.

در مرحله بعد، ناحیه درمان با یک لامپ LED روشن می شود تا روند بهبودی و رشد پیازهای موی جدید تسریع شود. پس از آن، ناحیه با یک پانسمان محکم می شود.

احساس درد
S.A.F.E.R. عمل کاشت مو با بی حسی موضعی انجام می شود و برای بیمار احساس راحتی می کند.

جایی که ضخیم تر است به قسمت های بدون موی پوست سر منتقل می کند. جلسات متعدد پیوند معمولا مورد نیاز است و این می تواند گران باشد. با این حال، نتایج معمولا خوب و دائمی هستند.

چگونه برای کاشت مو آماده شویم

جراح خود را در مورد هر گونه بیماری یا شرایط پزشکی که در گذشته داشته اید و داروهایی که مصرف می کنید (از جمله موارد بدون نسخه و داروهای گیاهی) به جراح خود بگویید. برخی از داروها خطر خونریزی را افزایش می دهند. ممکن است لازم باشد برخی از داروها را به طور موقت قطع کنید.

اگر سیگار می کشید، بهتر است آن را ترک کنید. سیگار می تواند بر بهبود زخم تأثیر بگذارد و خطر خونریزی و عفونت بعد از جراحی را افزایش می دهد.

کاشت طبیعی مو

بیایید اکنون شروع به بحث در مورد آنها کنیم.

روش های جدید زیادی برای کاشت مو وجود دارد که اکثر آنها بر اساس بزرگترین پیشرفت در فناوری کاشت مو، روش استخراج واحد فولیکولی (FUE) بنا شده اند. دوران اسکار در پشت سر (ناشی از جراحی نواری در اوایل دهه ۲۰۰۰) و همچنین پلاگ های موی غیرطبیعی (از دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰) گذشته است. اکنون، با روش FUE (و انواع مختلف آن)، و همچنین روش پیوند DHI، نتایج طبیعی به نظر می رسند و ماندگاری طولانی دارند.

اغلب بیماران دچار سردرگمی اصطلاحاتی مانند “کاشت مو در مقابل کاشت مو” یا “ترمیم مو” می شوند. این امر مانعی برای بیماران در درک کامل درمانی است که در حال انجام آن هستند و آنها را به سمت انتظارات متفاوت یا نادرست سوق می دهد. در کلینیک دکتر سرکان آیگین، ما به اهمیت اطلاع رسانی کامل بیماران برای کمک به آنها در داشتن انتظارات واقع بینانه اعتقاد داریم.

● ترمیم مو:
هر یک از درمان هایی که هدف آنها از بین بردن ریزش مو است، یک درمان ترمیم مو است (مانند داروها، درمان های لیزری و جراحی کاشت مو).

جراحی تعویض مو، حرکت جراحی موی “دائمی” همراه با ریشه های آن به ناحیه ای از پوست طاس یا طاسی است. روش‌های جراحی متعددی وجود دارد، اما روشی که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، کاشت مو است.

انتخاب بیمار برای کاشت مو

کاشت مو عمدتاً برای درمان بیماری طاسی ارثی به نام آلوپسی آندروژنتیک (ریزش مو با الگوی مردانه یا کمتر، ریزش موی الگوی زنانه) استفاده می شود. بیماران مبتلا به ریزش مو با الگوی مردانه معمولاً دارای موهای «طول عمر» در کناره‌ها و پشت سر هستند که به عنوان محل اهداکننده در پیوند استفاده می‌شود.

کاشت مو در مورد آلوپسی آره آتا جواب نمی دهد زیرا موهای کاشته شده در ناحیه رشد نمی کنند.

مهم است که فقط فولیکول های موی محافظت شده را برداشت کنید تا بقای آنها در هنگام پیوند تضمین شود. موهای پشت و کناره‌های سر به عنوان موهای اهداکننده یا مادام‌العمر شناخته می‌شوند و هنگامی که حرکت می‌کنند مانند محل اصلی خود به رشد خود ادامه می‌دهند.

چندین تکنیک مختلف برای برداشت فولیکول های مو استفاده می شود.

هنگامی که بافت اهداکننده برداشت شد، آنها ممکن است مستقیماً پیوند شوند (گرافت هایی که از برداشت پانچ به دست می آیند) یا به گرافت های کوچکتر بریده شوند. شکل و اندازه گرافت ها یکی از عوامل کلیدی در نتیجه نهایی کاشت مو است. گرافت‌هایی که دارای موهای کمتری هستند معمولاً نتایج بهتری را ارائه می‌دهند، زیرا با شروع رشد مجدد مو، تجمع کمتری وجود دارد. شکل ها و اندازه های پیوند عبارتند از:

گرافت پانچ – گرافت های گرد حاوی حدود ۱۰ تا ۱۵ تار مو. اینها ممکن است بیشتر به نصف یا یک چهارم بریده شوند تا پیوندهای کوچکتری بدست آید.
مینی گرافت – گرافت های کوچکتر حاوی ۲ تا ۴ تار مو که از گرافت های بریده شده یا نوار برداشت شده جدا شده اند.

میکرو گرافت – گرافت های ریز حاوی ۱ تا ۲ تار مو. همچنین به عنوان پیوند واحد فولیکولی یا انتقال فولیکولی نیز گفته می شود.

گرافت های شکاف – گرافت های نازک حاوی ۴ تا ۱۰ تار مو.

چندین تکنیک برای آماده سازی مکان های گیرنده برای جایی که قرار است پیوندها قرار داده شود، استفاده می شود. پس از آماده شدن محل ها، از فورسپس یا سوزن های کوچک برای گرفتن پیوند استفاده می شود و به آرامی آن را در جای خود قرار می دهند.

در حین کاشت مو چه اتفاقی می افتد؟

معمولاً یک بی حسی موضعی و آرامبخش خواهید داشت. اگر جراحی برنامه ریزی شده برای شما پیچیده باشد، ممکن است به شما بیهوشی عمومی داده شود.

تعدادی از تکنیک های جراحی مختلف وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد:

  • گرفتن شاخه های مو از مناطقی که به رشد خود ادامه می دهد و قرار دادن آنها در مناطق طاس
  • پیوند تکه های کوچک پوست از مناطقی که موهای بیشتری دارند
  • کاهش پوست سر شامل از بین بردن مناطقی از پوست طاس است
  • با جراح خود در مورد آنچه ممکن است توصیه کند صحبت کنید.

بعد از کاشت مو چه انتظاری داریم

ممکن است بعد از عمل احساس ناراحتی کنید، مانند احساس سفتی یا درد در پوست سر. ممکن است نیاز به مصرف داروهای مسکن داشته باشید.

به کسی نیاز دارید که شما را به خانه برساند و در ابتدا با شما بماند. جراح شما دستورالعمل هایی را به شما می دهد، از جمله اینکه چه زمانی بخیه ها را بردارید، چه زمانی می توانید موهای خود را بشویید و چه زمانی می توانید دوباره ورزش را شروع کنید.

اگرچه اکثر افراد پس از جراحی به خوبی بهبود می یابند، اما برخی از افراد خونریزی، عفونت، زخم های ضخیم یا ظاهری لکه دار دارند. برخی افراد متوجه می شوند که موها کندتر از حد انتظار رشد می کنند. برخی متوجه می شوند که این عمل موثر نیست و جراحی را تکرار می کنند.

جراحی زیبایی بی اهمیت نیست. عمل های زیبایی باید توسط جراحان واجد شرایط در مراکز معتبر با حضور یک متخصص بیهوشی انجام شود.




قیمت کاشت مو در کلینیک تهران
نوشته شده در جمعه 10 تير 1401
بازدید : 190
نویسنده : وبلاگ نارگون

کاشت مو روشی است که در آن فولیکول‌های موی سالم از یک ناحیه از پوست سر برداشته شده و برای پر کردن مناطقی که از ریزش مو رنج می‌برند، پیوند می‌شوند. از آنجایی که موهای پیوند شده سالم هستند، مقاومت ژنتیکی خود را در برابر اثرات دی هیدروتستوسترون، شکل فعال تستوسترون در بافت‌های بدن حفظ می‌کنند. این بدان معناست که پس از کاشت موها، به رشد خود ادامه می دهند و دیگر تحت تاثیر ریزش مو قرار نخواهند گرفت.

عمل کاشت مو ثابت شده است که موثر است و نتایج بسیار موفقیت آمیزی دارد. به طور متوسط، میزان موفقیت واحدهای فولیکولی پیوند شده یا پیوندها بسیار بالا و حدود ۹۹٪ است. با این حال، برای به دست آوردن این نتایج مثبت، ابتدا باید جوانب مثبت و منفی کاشت مو را درک کنید. به عنوان مثال، درمان یک روش جراحی است که به یک دوره بهبودی نیاز دارد.

پیوند مو

دوره بعد از عمل
این روش به صورت سرپایی در یک روز انجام می شود. نیازی به بستری شدن در بیمارستان و گوشه گیری از زندگی روزمره ندارد. زخم های کوچکی که قطر آنها معمولاً بزرگتر از علامت تزریق نیست، در عرض چند روز بدون ایجاد کبودی و تورم که اغلب در حین جراحی دیده می شود، بهبود می یابند.

همچنین به عنوان کاشت مو شناخته می شود، کاشت مو را می توان با استفاده از دو روش مختلف انجام داد: استخراج واحد فولیکولی یا برداشتن و پیوند یک واحد فولیکولی یک به یک، یا جراحی نوار واحد فولیکولی (FUSS)، که در آن نواری از پوست سر برداشته می شود. به چندین میکروگرافت که حاوی تکه های کوچک مو است تقسیم می شود.

چه کسی باید تحت تاثیر قرار گیرد و نتایج مورد انتظار

کاشت مو روشی است که هم برای مردان و هم برای زنانی که از درجه خاصی از ریزش مو رنج می‌برند قابل انجام است، اگرچه مردان بیشتر و زودتر از زنان به آن مبتلا می‌شوند. برای مثال، طاسی با الگوی مردانه یا آلوپسی آندروژنتیک، بیشتر در مردان از سن ۳۵ سالگی شروع می شود. برخی موارد این بیماری را در مردان ۲۰ ساله گزارش کرده اند.

کاشت مو را می توان به افرادی توصیه کرد که ریزش موی دائمی یا موقت آنها به دلیل یکی از موارد زیر باشد:

ژنتیک – طاسی با الگوی مردانه به طور کلی با ژنتیک مرتبط است، به ویژه حساسیت فرد به محصول جانبی تستوسترون به نام دی هیدروتستوسترون (DHT)، که می تواند در روش کوچک شدن فولیکول های مو اختلال ایجاد کند و به مو اجازه رشد دهد.

شرایط زمینه ای – برخی از بیماران از انواع خاصی از بیماری های خودایمنی مانند لوپوس رنج می برند، جایی که سیستم ایمنی بدن رشد مو در فولیکول ها را به عنوان یک تهدید در نظر می گیرد و در نتیجه از رشد آن جلوگیری می کند یا آن را مستعد ریزش سریع می کند.

داروها – برخی از داروها، مانند داروهایی که در شیمی درمانی استفاده می شوند، می توانند باعث ریزش مو شوند، زیرا برای از بین بردن انواع سلول ها، به ویژه آنهایی که با سرعت فزاینده ای تقسیم می شوند، طراحی شده اند.

برخی فعالیت‌ها – افرادی که موهای خود را به شدت می‌مالند یا می‌کشند، مانند هنگام خشک کردن آن با حوله، ممکن است دچار ریزش مو شوند.

تروما – برای مثال قربانیان سوختگی ممکن است موهای خود را به عنوان بخشی از آسیب از دست بدهند.

اگرچه کاشت مو می تواند هم برای مردان و هم برای زنان مفید باشد، اما برای همه مناسب نیست. یکی از معیارهای ضروری وجود موی قابل توجه از ناحیه اهداکننده به ویژه پشت و کنار سر است. همچنین، در حالی که نتایج می‌توانند دائمی باشند، این فرآیند هیچ بیماری زمینه‌ای را که باعث ریزش مو شود، درمان نمی‌کند.

رویه کاشت مو چگونه کار می کند؟

متخصص کاشت مو ابتدا میزان ریزش مو را ارزیابی می کند و بهترین محل ممکن اهدا کننده را تعیین می کند. مهم است که موهای اطراف محل اهدا کننده برای پنهان کردن زخم های احتمالی کافی باشد، که یکی از عوارض جانبی رایج این روش است.

پس از تکمیل ارزیابی، جراح اقدام به پیوند می کند. بیمار با بی حسی آرام بخش و موضعی تجویز می شود، البته در برخی موارد بیهوشی عمومی نیز ارائه می شود. سپس محل اهدا کننده کاملاً تمیز می شود و با ضد عفونی کننده استفاده می شود.

بسته به میزان موهایی که باید برداشت و پیوند شود، جراحی که به صورت سرپایی انجام می شود، ممکن است حداقل چهار تا هشت ساعت طول بکشد.

خطرات و عوارض احتمالی

خطرات اصلی مرتبط با این روش، زخم و ناراحتی یا درد دائمی در هر دو ناحیه اهداکننده و گیرنده پس از عمل است. عوارض جانبی دیگری مانند خونریزی، عفونت، رشد ناهموار مو و عود ریزش مو اتفاق می افتد اما بسیار نادر است.

با آماده شدن مو برای کاشت، جراح ضد عفونی کننده را روی محل گیرنده اعمال می کند و سوراخ یا برش هایی را ایجاد می کند که فولیکول ها یکی یکی منتقل می شوند.

اگر قرار باشد از تکنیک FUE استفاده شود، جراح و تیمش واحد فولیکولی را یکی یکی برمی‌دارند و نقطه‌های ریز را به‌جا می‌گذارند. اگر FUSS باشد، جراح نواری از پوست سر را با استفاده از چاقوی جراحی برمی دارد و پوست سر را می دوزد و به موهای مجاور اجازه می دهد آن را بپوشانند. سپس تیم جراح شروع به جداسازی پوست سر به چندین میکروگرافت متشکل از ۵ تار مو می کند.

ظاهری به دست آورید که ضخامت موهای شما را بهبود بخشد و در عین حال کاملا طبیعی به نظر برسد. اگر به دنبال اصلاح موهای نازک، لکه دار و یا عدم وجود موهای صورت هستید، دکتر شامپاین کاشت مو را در ناحیه ابرو، سبیل و ریش نیز انجام می دهد.

چه کسی کاندیدای مناسب برای کاشت مو است؟

  • ریزش موی تدریجی و ارثی
  • ریزش موی تروماتیک
  • ریزش مو به دلیل بیماری نیست

اهداف و انتظارات واقع بینانه

در طول مشاوره اولیه خود چه انتظاری دارید:

دکتر شامپاین سابقه پزشکی شما را بررسی می کند و یک معاینه فیزیکی انجام می دهد. برای پاسخ به سؤالات در مورد شرایط پزشکی فعلی و گذشته آماده باشید.

در مورد داروهایی که در حال حاضر مصرف می‌کنید یا اخیراً مصرف کرده‌اید، و همچنین هر گونه جراحی که انجام داده‌اید، صحبت کنید. بسیار مهم است که به ما بگویید آیا به هر دارویی حساسیت دارید یا خیر.

برای تعیین گزینه های درمانی و نامزدی شما برای کاشت مو، دکتر شامپاین مناطقی از پوست سر شما را بررسی و اندازه گیری می کند تا کیفیت، تراکم و بافت موهای شما و همچنین تعداد گرافت هایی که برای نتایج مطلوب مورد نیاز است را تعیین کند.

علاوه بر این، برای پرونده پزشکی خود عکس می گیرید. در طول مشاوره، دکتر شامپاین با شما در مورد دلایل تمایل شما به کاشت مو و انتظارات شما از نظر ظاهری بعد از عمل صحبت خواهد کرد.

علاوه بر این، دکتر شامپاین سابقه ریزش مو و همچنین الگوهای ریزش مو در خانواده شما را بررسی می کند. همچنین می توانید عکس های تایید شده قبل و بعد از بیماران دکتر شامپاین را مشاهده کنید.

کاشت مو طبیعی

برای آشنایی بیشتر با جراحی کاشت مو، ابتدا بخوانید تا با مزایا و معایب مختلف این روش آشنا شوید و دوم، بدانید که آیا کاندیدای پیوند هستید یا خیر.

جراحی کاشت مو یک روش جراحی بسیار پیچیده است که رشد موهای سالم را در نواحی طاس یا نازک تضمین می کند. در آریزونا پوست، ما از انقلابی ترین نوع کاشت مو به نام پیوند واحد فولیکولی یا FUT استفاده می کنیم.

این نوع عمل با کاشت موهای طبیعی شما در گروه های یک تا چهار فولیکولی انجام می شود که به آنها واحدهای فولیکولی می گویند. برداشت مو در واحدهای فولیکولی فرآیند پیوند را آسان می کند، ظاهر نتایج نهایی شما را بهبود می بخشد و احتمال پیوند موفق را افزایش می دهد.

با استفاده از آخرین پیشرفت های تکنولوژی، می توانید موهایی داشته باشید که مادام العمر ماندگار شوند. هنگامی که جلسات شما کامل شد، دیگر هرگز موهای کاشته شده خود را از دست نخواهید داد.

یکی از معایب احتمالی جراحی کاشت مو این واقعیت است که این یک روش جراحی است که باعث ترس برخی از بیماران ما می شود. با این حال، در آریزونا پوست، ما می دانیم و درک می کنیم که چرا ممکن است شما احساس ناراحتی کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، ما هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که قبل، حین و بعد از جراحی، آرام، راحت و به خوبی از او مراقبت می‌شود.

به عنوان مثال، در روز عمل شما، یک آرام بخش بسیار سبک برای کمک به آرام کردن اعصاب شما ارائه می دهیم. ما همچنین راه‌های متعددی داریم که به شما کمک می‌کند ذهن خود را از خود جراحی دور نگه دارید.

کاشت طبیعی مو

از گوش دادن به موسیقی گرفته تا تماشای فیلم، کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانیم انجام دهیم تا شما را مشغول نگه داریم. علاوه بر این، کارکنان ما همیشه آماده کمک هستند. ما چندین دهه است که این روش را انجام داده‌ایم و همیشه شاد، بشاش و پرحرف هستیم، که متوجه خواهید شد به گذر زمان بسیار سریع کمک می‌کند.

دی هیدروتستوسترون (DHT) یک آندروژن است که بیشترین ارتباط را با ریزش موی مردان دارد. فولیکول های مو تحت تأثیر DHT می ریزند و در آینده موهای تازه در حال رشد با هر چرخه بعدی نازک تر، ضعیف تر و کوتاه تر می شوند و فاز رشد خود کوتاه می شود.

این فرآیند می تواند از چندین سال تا چندین دهه طول بکشد، اما در نهایت آنها از بین می روند و یک نقطه براق طاس ایجاد می کنند. ریزش موی مردانه نیز ممکن است در زنان رخ دهد.

دلایل کاشت مو

  • آلوپسی آندروژنتیک که سهم بزرگی از تمام ضررها است (تقریباً ۹۳٪)
  • آلوپسی سیکاتریسیال (آسیب، سوختگی، اسکار بعد از عمل)
  • آلوپسی کششی (تریکوتلومانیا و مواردی که دم ها محکم ساخته می شوند)
  • اصلاح خط جلویی رشد مو

عواملی که باعث تشدید ریزش مو می شوند، استرس (روانی، جسمی و …) و همچنین تشعشعات (اشعه ماوراء بنفش) است.

روش عمل بدون بخیه به نام FUE (FOLLICULAR UNIT EXTRATION) در کلینیک اوکی سنتر خارکف انجام می شود که به روزترین و ایمن ترین روش محسوب می شود. اسکار باقی نمی گذارد و حداقل دوره توانبخشی را دارد.

عملیات در ۳ مرحله انجام می شود:

مرحله اول کشیدن گرافت مو (گرافت یک گروه مو متشکل از ۱ تا ۳ تار مو) با استفاده از تجهیزات FUE است. تحت بی حسی موضعی بدون ایجاد ناراحتی برای بیمار انجام می شود.

مرحله دوم تشکیل ریز سوکت ها در ناحیه گیرنده است.

مرحله سوم، کاشت تکه تکه گرافت‌های موی قبلاً استخراج شده با پنس میکروجراحی است (که به صورت شطرنجی انجام می‌شود که طبیعی‌ترین و زیباترین ظاهر را ایجاد می‌کند).

مناطق قابل پیوند
بیشتر پیوندها در پوست سر (قسمت پیشانی، بالا و گیجگاهی) انجام می شود. اما کاشت مو در ناحیه ابرو، ریش و سبیل نیز انجام می شود. در این مورد عمل زیبایی شناختی دارد زیرا عدم رشد مو باعث ناراحتی روانی قابل توجهی برای بیماران می شود.

نتیجه عملیات
همانطور که قبلا ذکر شد، این روش ۱۰۰٪ نتیجه را تضمین می کند. میزان بقای مو تا ۹۸٪ است. هورمون DHT به موهای پیوند شده حمله نمی کند زیرا توسط آن به عنوان پس سری درک می شود. در نتیجه موهای کاشته شده برای تمام عمر باقی می مانند.

رشد مو از ۲ ماه پس از کاشت شروع می شود، نتیجه نهایی پس از ۱ سال مشاهده قیمت مو در کلینیک تهران می شود.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که این نتیجه مستقیماً به اجرای کلیه توصیه ها و تجویزهای متخصص بستگی دارد.

آمادگی برای مراحل قبل کاشت مو

بسته به سن و سلامت عمومی شما، ممکن است آزمایش های خاصی قبل از عمل ضروری باشد. ما در مورد این موارد با شما صحبت خواهیم کرد کاشت طبیعی مو و مطمئن خواهیم شد که قبل از انجام عمل جراحی انجام شده است.

اگر سیگاری هستید، دکتر شامپاین به شما توصیه می کند که هم قبل از جراحی و هم در کاشت مو طول دوره نقاهت سیگار را ترک کنید، زیرا سیگار جریان خون را در پوست کاهش می دهد و می تواند روند بهبودی را کند کند.

علاوه بر این، سیگار خطر آسیب بافتی را افزایش می دهد. با ترک کاشت مو در تهران سیگار، توانایی خود را برای بهبودی و بهینه سازی نتایج بعد از عمل بهبود می بخشید. اگر برای ترک سیگار به کمک نیاز دارید، خوشحال می شویم به شما کمک کنیم.

باید از مصرف برخی داروها هم قبل و هم بعد از جراحی پیوند مو مانند آسپرین، داروهای ضد التهابی و مکمل های گیاهی که می توانند خونریزی را افزایش دهند، اجتناب شود. ما لیستی از تمام داروهایی که باید از مصرف آنها اجتناب کنید در اختیار شما قرار می دهیم.

برای روز جراحی نیز باید برنامه‌ریزی کنید که کسی شما را به مطب ما بیاورد و از آن برگردد و حداقل شب اول بعد از آن با شما بماند. اگر مراقبی در دسترس نباشد، یا اگر ترجیح می‌دهید در خلوت بهبودی خود را حفظ کنید، کارکنان دفتر ما خوشحال می‌شوند که مراقبت‌های بعد از عمل را برای شما با مرکز مراقبت پس از عمل در سطح جهانی ما برنامه‌ریزی کنند.




کاشت مو ترکیبی
نوشته شده در پنج شنبه 2 تير 1401
بازدید : 170
نویسنده : وبلاگ نارگون

کاشت مو فوق ترکیبی : FUE یا استخراج واحد فولیکولی – در این نوع جراحی، واحدهای موی فردی برداشت و پیوند می‌شوند. با این حال، سایر روش های فرآیند جراحی مانند FUT باقی می مانند.

چه زمانی کاشت مو لازم است؟

ریزش مو مشکل رایجی است که مردان شاهد آن هستند. ممکن است به دلیل عوامل محیطی، ژنتیکی یا عوامل دیگر رخ دهد. مردانی که در محیط های پر استرس کار می کنند بیشتر تحت تاثیر ریزش مو قرار می گیرند. بنابراین، جراحی های کاشت مو در حال حاضر در هند رایج است. از آنجایی که ریزش مو ممکن است بر زندگی حرفه ای و شخصی تأثیر منفی بگذارد، ممکن است نیاز به درمان از جمله جراحی کاشت مو داشته باشید.

کاشت مو فوق ترکیبی : به غیر از بزرگسالان، جوانان نیز با مشکل ریزش مو مواجه هستند. تکه های موی پراکنده در اطراف پوست سر یا انواع دیگر ریزش مو ممکن است به ظاهری کهنه منجر شود. شما به راحتی می توانید یک بیمارستان معروف درمان ریزش مو در هند را برای غلبه بر این مشکل انتخاب کنید و هزینه درمان نیز کاملاً اسمی است.

FUE یا استخراج واحد فولیکولی یک درمان محبوب و پیشرفته ریزش مو و طاسی تک جنسیتی است که در هند ارائه می شود. روند جراحی سریع و موثر است و هیچ دردسری ندارد. افرادی از سایر نقاط جهان نیز می توانند تحت درمان ریزش مو در هند قرار گیرند و هزینه آن در مقایسه با قیمت های خارج از کشور بسیار کمتر است.

کاشت مو ترکیبی قیمت : نیازی به بیهوشی عمومی نیست. این باعث می شود روش FUE با فناوری NeoGraft ایمن ترین جراحی ترمیم مو در دسترس باشد. برای هر کسی که علاقه مند به ترمیم مو است، اما علاقه ای به جراحی بزرگ و دوره نقاهت همراه با آن ندارد، FUE یک بازی را تغییر می دهد.

هزینه کاشت مو بر اساس عوامل مختلفی متفاوت است. مؤلفه اصلی در معادله هزینه، تعداد پیوندهای موی مورد نیاز برای ایجاد موهای ضخیم و طبیعی و بازیابی خط موی جوان است.

کاشت مو ترکیبی : از منظر زیبایی شناسی، پیوند مو که توسط یک جراح مجرب انجام می شود، دقیقاً مانند یک خط موی طبیعی به نظر می رسد، با این فرض که موهای اهداکننده کافی در دسترس داشته باشید و توانایی رشد مو در مناطقی از پوست سر خود را که به آن نیاز دارند، داشته باشید.

انواع روش های کاشت مو

دو روش به طور کلی پذیرفته شده برای کاشت مو وجود دارد: پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE). هر روش یک نتیجه مشابه را ایجاد می کند، البته با تفاوت های کمی.

کاشت مو FUE

FUE یک پیشرفت جدیدتر در جراحی ترمیم مو است. این شامل برداشتن واحدهای فولیکولی منفرد – یا تک تک فولیکول‌های مو – و پیوند آنها به یک منطقه جدید است.

کاشت مو ترکیبی : بر اساس مقاله ای که در مجله جراحی پوستی و زیبایی پوست منتشر شده است، برای انجام این کار، جراح از “میکرو پانچ”های بسیار کوچک برای برداشتن موهای سر با کمترین جای زخم استفاده می کند.

مزیت FUE این است که اسکار بزرگی ایجاد نمی کند. در عوض، صدها اسکار ریز ایجاد می‌کند که پس از بهبودی بسیار کمتر دیده می‌شوند، به‌ویژه برای افرادی که موهای روشن دارند و ممکن است نتوانند به طور کامل جای زخم کاشت مو به روش نواری را بپوشانند.


کاشت مو چگونه کار می کند

هر دو عمل کاشت مو FUT و FUE در یک محیط سرپایی انجام می شود. شما عموماً برای بی حس کردن پوست سر خود بی حسی موضعی دریافت خواهید کرد اما در طول جراحی بیدار خواهید ماند.

کاشت مو ترکیبی : آکادمی پوست آمریکا تخمین می زند که این روش ها بین ۴ تا ۸ ساعت طول می کشد و برخی از پیوندها ممکن است چند جلسه بیش از یک روز طول بکشد.

این روش شامل برداشتن موهای سالم و پیوند آن به ناحیه آسیب دیده است. پس از آن، ممکن است بانداژ شده و جزئیاتی در مورد نحوه مراقبت از محل جراحی در خانه به شما ارائه شود.

کاشت مو ترکیبی در این تکنیک پیشرفته، فولیکول‌های مو با دقت بالا و ضربه‌های تیز استخراج می‌شوند. سپس بلافاصله دوباره به نواحی طاس پوست سر پیوند زده می شوند. برداشت نواری ممکن است کمی دردناک‌تر باشد، اما FUE ممکن است زخم‌های خطی را روی نواحی پوست سر بگذارد که بسیار کوچک هستند.

بررسی اجمالی کاشت مو ترکیبی

جراحی کاشت مو یک روش مقرون به صرفه، ایمن و موثر است که اخیراً محبوبیت پیدا کرده است. با این حال، اگر شما علاقه مند به بررسی این گزینه برای بهبود ظاهر خود هستید، درک گزینه های موجود ضروری است.

در حالی که هزینه کاشت مو بسته به محل زندگی شما و حرفه ای که برای انجام این عمل انتخاب می کنید می تواند متفاوت باشد، لزوماً ضرری نخواهد داشت.

کاشت موی ترکیبی : هزینه کاشت مو در ترکیه به احتمال زیاد کمتر از حد انتظار خواهد بود، زیرا این کشور به دلیل ارائه خدمات و روش های درمانی مقرون به صرفه به شهرت رسیده است. علاوه بر این، هنگام تحقیق در مورد مکان‌های مختلف برای جراحی ترمیم مو، تعیین اینکه کدام یک بهترین نتیجه را در عین مقرون‌به‌صرفه بودن ارائه می‌دهد، ضروری است.

در این پست وبلاگ همه چیزهایی که باید در مورد هزینه کاشت مو در ترکیه و سایر نقاط جهان بدانید بحث خواهد شد.


کاشت مو چیست؟

کاشت مو یک روش جراحی است که شامل برداشتن مو از مناطقی است که فراوان‌تر است و پیوند آن به مناطقی که نازک هستند یا وجود ندارند. عمل کاشت مو را «جراحی ترمیم مو» یا «جراحی تعویض مو» می‌گویند.

کاشت مو معمولاً برای درمان طاسی با الگوی مردانه و زنانه یا برای ترمیم آسیب‌های وارد شده به فولیکول‌های مو در اثر حالت دادن یا درمان‌های شیمیایی استفاده می‌شود.

کاشت مو ترکیبی قیمت رایج ترین نوع کاشت مو به عنوان ” استخراج واحد فولیکولی” یا به اختصار “FUE” شناخته می شود. در این روش، جراح فولیکول‌های منفرد را از پشت سر برداشت و در نواحی طاسی کاشت می‌کند.

چگونه هزینه کاشت مو را کاهش دهیم؟

برای پرداخت هزینه اولیه برای عمل کاشت مو، نیازی به تلاش زیادی ندارید. بسیاری از کلینیک های ترمیم مو بسته های مالی را ارائه می دهند که برای هرکسی که مایل به انجام این درمان است قابل انعطاف است.

کاشت مو ترکیبی کلینیک : آنها به شما این امکان را می دهند که با پرداخت چند صد دلار به صورت اقساط بدون بهره، هزینه را تقسیم کنید. بنابراین، ابتدا به دنبال کلینیک هایی باشید که بسته های مالی را برای کاهش هزینه انجام عمل کاشت مو ارائه می دهند. برخی از مراکز ترمیم مو در زمان های خاصی از سال تخفیف هایی ارائه می دهند.

مزایای کاشت مو مشهود است، همانطور که از برخی از افراد مشهوری که آن را انجام داده اند می بینید. کاشت مو ترکیبی کلینیک هزینه عمل کاشت مو نسبتاً زیاد است. با این حال، با کیفیت (ظاهر طبیعی تر) و راه حل دائمی که برای افراد مبتلا به ریزش مو ارائه می دهد، توجیه می شود.

کاشت مو ترکیبی کلینیک : اگر احساس می کنید که کاشت مو بسیار گران است، می توانید با مشکل ریزش مو صلح کنید یا یک ماشین بخرید. تنها کسی که می تواند تصمیم بگیرد چه چیزی خوب است شما هستید؟

کاشت مو ترکیبی قیمت : از آنجایی که چندین گزینه تامین مالی در دسترس است، روش های ترمیم مو تقریباً با هر بودجه ای متناسب است. برخی از بیماران ما فقط ۲۵۰ دلار در ماه پرداخت می کنند.

کاشت مو ترکیبی کلینیک برای اینکه بفهمید چه چیزی برای شما مناسب است، دکمه «درخواست قرار ملاقات» را فشار دهید و امروز با دکتر مک کراکن قرار ملاقات بگذارید.

هزینه کاشت مو

در جراحی موی دنور ما طاسی با الگوی مردانه، طاسی با الگوی زنانه، نازک شدن موها و کاهش خطوط مو را درمان می کنیم. ما هنرمندانه هر مو را با استفاده از روش کاشت مو FUE (استخراج واحد فولیکولی) پیوند می‌زنیم و خط مو و الگوی رشد مو را مطابقت می‌دهیم و به هر بیمار نتیجه‌ای طبیعی می‌دهیم.

کاشت مو ترکیبی قیمت : بر خلاف روش FUT (پیوند واحد فولیکولی) که شامل استفاده از چاقوی جراحی برای برداشتن مو از ناحیه اهداکننده و سپس پیوند آن به یک نقطه طاسی است، با کاشت مو FUE هیچ اسکار خطی و زمان کم‌تری ایجاد نمی‌شود.

هزینه کاشت مو چقدر است

برآورد Ballpark از ۰۰۰ دلار تا ۱۵۰۰۰ دلار یا حتی بیشتر است. با این حال، مانند هر روش پزشکی، میزان پرداختی شما برای جراحی کاشت مو به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله: بازار محلی (یا محل زندگی شما و محل انجام جراحی)، اینکه آیا FUT یا FUE را انتخاب می کنید، چه باید برای جراحی، جراح انتخابی و پیچیدگی پرونده خود سفر کنید.

کاشت موی ترکیبی از آنجایی که جراحی کاشت مو به طور کلی زیبایی محسوب می شود، بعید است که شرکت بیمه شما در پرداخت هزینه آن کمک کند. با این حال، اگر ریزش موی شما به دلیل بیماری یا آسیب باشد، ممکن است پوشش داده شود.

کاشت مو FUT

FUT شامل برداشتن نواری از موی سالم از ناحیه اهداکننده سر شما است، معمولاً در نزدیکی پشت جایی که کمتر قابل توجه است. این نوار از موهای اهدا کننده به قسمت نازک شده پوست سر منتقل شده و به آن متصل می شود.

مزیت FUT این است که طبق مقاله ای که در مجله جهانی جراحی پلاستیک منتشر شده است، موهای کاشته شده نسبت به موهای کاشته شده با روش FUE، درصد بقای بیشتری دارند.

کاشت مو ترکیبی : با این حال، نقطه ضعف FUT این است که جای زخم بزرگ‌تری در پشت سر ایجاد می‌کند که با مدل‌های کوتاه یا تراشیده شده قابل مشاهده است. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که موفقیت هر یک از روش ها به جراح یا متخصص پوست بستگی دارد که جراحی زیبایی را انجام می دهد.

قابل درک است که FUE می تواند بیشتر از FUT طول بکشد و اغلب برای مناطق کوچکتر درمان مناسب است. با این حال، منهای جای زخم – که اگر موهای پشت سر شما تیره و ضخیم باشد نباید قابل مشاهده باشد – هر دو روش نتایج طبیعی یکسانی را در خط مو و ناحیه تاج ایجاد می کنند.

کاشت مو فوق ترکیبی اگر علاقه مند به یادگیری کاشت مو در مقابل کاشت مو هستید، می توانید وبلاگ ما را در مورد کاشت مو برای مردان مطالعه کنید.




تکنیک استخراج واحد فولیکولی (FUE)
نوشته شده در پنج شنبه 2 تير 1401
بازدید : 188
نویسنده : وبلاگ نارگون

روش کاشت مو FUT (تکنیک نواری) شامل برداشتن نواری از پشت و کنار سر است که از هزاران گرافت فولیکولی تشکیل شده است. سپس نوار برای بازیابی واحد فولیکولی منفرد احاطه شده با بافت کافی تحت بزرگنمایی حلقه بالا جدا می شود. این واحدهای منفرد در محل گیرنده مورد نظر کاشته می شوند.

قیمت کاشت مو ترکیبی : آیا ویتامین A کافی دریافت می کنید؟ پروتئین کافی دریافت می کنی؟ اینها سوالاتی است که باید از خود بپرسید و مطمئن شوید که مقدار غذای سالم و مورد نیاز حاوی تمام مواد مغذی ضروری برای جلوگیری از ریزش مو مصرف می کنید.

FUE چیست؟

استخراج واحد فولیکولی (FUE) روشی برای کاشت مو است که یک روش کم تهاجمی است که شامل برداشتن واحدهای فولیکولی منفرد از محل اهداکننده پوست سر و سپس کاشت واحدهای فولیکولی برداشت شده به ناحیه تحت تأثیر ریزش مو است.

کاشت مو FUE به مهارت خاصی توسط پزشک متخصص نیاز دارد که شامل دقت و دقت در کاشت یونیت ها می شود و این روش درمانی نتایج خارق العاده ای از جمله تراکم بیشتر مو، موهای بهتر و طبیعی و مهمتر از همه را ارائه می دهد. بدون جای زخم خطی

قیمت کاشت مو ترکیبی : ممکن است نیاز داشته باشید: آیا کاشت مو به مشکلات پوستی شدید تبدیل می شود؟

هزینه کاشت مو ترکیبی چقدر است؟

کاشت مو یک روش پرهزینه است، اگرچه هزینه ممکن است بسته به عوامل مختلفی متفاوت باشد.

هزینه کاشت مو بسیار متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. به قیمت کاشت مو ترکیبی طور کلی بین ۴۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.

برخی از عوامل موثر بر هزینه عبارتند از:

کلینیک تهرانی : مقدار موی جابجا شده: افزایش مو در کل پوست سر به جای یک یا دو ناحیه کوچک، هزینه بسیار بیشتری دارد.

نوع روش کاشت مو: دو روش اصلی کاشت مو به نام‌های جراحی نواری واحد فولیکولی (FUSS) یا استخراج واحد فولیکولی (FUE) وجود دارد. هزینه کاشت مو بستگی به این دارد که کدام یک انتخاب شود.

هزینه کاشت موی ترکیبی : جراح: جراحانی که در رشته خود متخصص به حساب می آیند، اغلب هزینه بیشتری نسبت به سایرینی که کمتر شناخته شده هستند، دریافت می کنند. با این حال، هزینه های بالاتر همیشه نشان دهنده نتیجه بهتر نیست. مهم است که در مورد جراح و درمان به دقت تحقیق کنید.

محل سکونت: در مناطقی که هزینه های زندگی بالا است، هزینه های جراحی ممکن است بیشتر باشد. رقابت نیز بر قیمت تأثیر می گذارد، بنابراین مکان هایی که جراحان کاشت مو نسبتاً کمی دارند ممکن است گران تر باشند.

هزینه های سفر: بسیاری از مردم هزینه های رفت و آمد به کلینیک یا بیمارستان را در نظر نمی گیرند. با این حال، ممکن است برای یافتن یک جراح واجد شرایط، مسافت های طولانی را طی کنید، که می تواند هزینه کلی را افزایش دهد.

هزینه کاشت موی ترکیبی : لازم به ذکر است که برخی از کلینیک ها هزینه کاشت موی ترکیبی گزینه های تامین مالی یا طرح های پرداخت را برای کمک به تقسیم هزینه درمان در چندین قسط ارائه می دهند.


آیا بیمه جراحی کاشت مو را پوشش قیمت کاشت مو به روش ترکیبی می دهد؟

از آنجایی که اکثر شرکت های بیمه، کاشت مو را به عنوان یک روش آرایشی می دانند، اکثر طرح ها این فرآیند را پوشش نمی دهند.

  • دو نوع محبوب کاشت مو FUSS و FUE هستند که در زیر به آنها اشاره شده است.

جراحی نوار واحد فولیکولی هزینه کاشت موی ترکیبی

FUSS شامل برداشتن نواری از پوست از ناحیه غیر طاسی است. این محل اهدا کننده معمولاً پشت سر است. سپس برش توسط موهای اطراف بسته و پنهان می شود.

هزینه کاشت موی ترکیبی : نواری از پوست سر که برداشته می‌شود به بخش‌های کوچکی به نام گرافت تقسیم می‌شود که هر کدام شامل یک مو یا چند تار مو است. اینها هر کدام به نواحی طاسی در حال درمان منتقل می شوند که به عنوان مکان های گیرنده شناخته می شوند.

هزینه کاشت مو می تواند به تعداد گرافت هایی که جابجا می شوند بستگی داشته باشد. اگر فرد فقط به چند پیوند نیاز داشته باشد، این می تواند یک مزیت باشد، زیرا ممکن است ارزان تر از پرداخت یک نرخ ثابت برای درمان باشد.

هزینه کاشت موی ترکیبی : یکی از معایب اصلی پیوند FUSS این است که معمولاً منجر به ایجاد اسکار در اطراف محل اهداکننده می شود. برخی افراد نیز ممکن است در این ناحیه درد و تورم را تجربه کنند.

هزینه جراحی قیمت کاشت مو ترکیبی

دو روش رایج کاشت مو عبارتند از: پیوند واحد فولیکولی (FUT)، که به عنوان تکنیک نواری نیز شناخته می شود، و استخراج واحد فولیکولی (FUE)، که به نام روش بدون بخیه، بدون اسکار خطی نیز شناخته می شود. کاشت مو روشی است که توسط یک پزشک بسیار مجرب انجام می شود که جایگزین مطمئن تر و موفق تری برای کاشت های خارجی یا رباتیک است.

قیمت کاشت مو به روش ترکیبی : برای انجام FUT به پزشک نیاز است، اما پزشکان فوق العاده با استعداد و با تجربه ای وجود دارند. دستیاران پرستاری و پزشکان که دارای مجموعه مهارت های سفارشی هستند که برای انجام FUE های سطح بالا عالی هستند.

در حالی که استخدام بهترین هنرمند بالینی صرف نظر از پزشک، PA یا NP هزینه دارد، هنوز هم استعدادهای درجه یک با قیمت های مقرون به صرفه وجود دارد. با این حال، همیشه به یاد داشته باشید که آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید، بنابراین مهم است که پزشک خود را با دقت انتخاب کنید.

عاقلانه است که با مشاهده نمونه کارهای آنها با کار آنها آشنا شوید و کلینیکی را انتخاب قیمت کاشت مو به روش ترکیبی کنید که در این صنعت معتبر و شناخته شده است. این روش نتایج دائمی می‌دهد، بنابراین باید مراقب باشید و تیمی را انتخاب کنید که می‌دانید تجربه لازم را دارد تا نتایج مورد نظرتان را به شیوه‌ای ایمن و مؤثر به شما ارائه دهد.

کاشت مو ترکیبی FUT و FUE هزینه کاشت مو ترکیبی زمانی کدام را انتخاب کنیم؟

FUT و FUE دو تکنیک اصلی هستند که برای انجام کاشت مو به کار می روند. این تکنیک ها برای نفی مضرات هر یک از این تکنیک ها پیشرفت زیادی کردند. این تکنیک ها تا حدی در ارائه بهترین چیزی که می توانستند مطابق با نشانه های خود موفق بوده اند.

روش کاشت مو شامل برداشت گرافت های فولیکولی از ناحیه اهدا کننده است که معمولاً پشت و کنار سر است و سپس کاشت آنها در محل گیرنده انجام می شود. هر دوی این تکنیک ها از یک روش مشابه با تفاوت در روش برداشت پیوند استفاده می کنند.

روش کاشت موی ترکیبی : تکنیک FUE از استخراج فولیکول های مو با کندن پانچ برای بازیابی فولیکول با ریشه و برخی بافت های سالم احاطه شده استفاده می کند. سپس این گرافت‌های فولیکولی با مراقبت از زیبایی در محل گیرنده مورد نظر کاشته می‌شوند.

بحث و مناظره همچنان ادامه دارد تا تصمیم بگیریم کدام تکنیک بهتر است، اما در حالت ایده آل هیچ تکنیکی برتر از تکنیک های دیگر نیست. هر تکنیک بر اساس نشانه‌ها بسته به جنبه‌های خاصی که در طول مشاوره حکم می‌کند، انتخاب می‌شود. مهم ترین عامل برای تصمیم گیری در مورد روش، تعداد فولیکول های مو یا میزان طاسی است.

روش کاشت موی ترکیبی : هنگامی که وسعت طاسی مانند نوروود درجه IV یا V تکنیک FUT برای کاشت مو ترجیح داده می شود که می تواند ۳۰۰۰-۳۵۰۰ گرافت ایجاد کند. از سوی دیگر در موارد طاس اولیه یا کاشت موی صورت، روش FUE ترجیح داده می شود زیرا می تواند با موفقیت ۲۰۰۰-۲۵۰۰ گرافت را بازیابی کند.


چرا تکنیک ترکیبی FUT، FUE روش کاشت موی ترکیبی BHT به وجود آمد؟

امروزه تمایل به انجام کاشت مو با تراکم بالا در بین افراد طاس بسیار رایج شده است. اکثر بیماران با این توقع به ما مراجعه می کنند که در درجه بالاتر طاسی بیشترین پوشش را داشته باشند.

ما همیشه سعی می کنیم حداکثر نتیجه ممکن را تحت محدودیت جراحی ارائه دهیم. اما گاهی اوقات مایه تاسف است که تراکم موی اهداکننده بیمار به طور مناسب برای رسیدن به پوشش بالاتر در یک جلسه در دسترس نباشد. دکتر Suneet Soni یک رویکرد مدرن برای استخراج حداکثر گرافت با ترکیب تکنیک FUT + FUE + BHT (کاشت موی بدن) اتخاذ کرده است.

روش کاشت موی ترکیبی : نوروود درجه VI و VII مراحل طاس گسترده و پیشرفته ای هستند که باعث ایجاد ناحیه طاس روش کاشت موی ترکیبی بیشتر می شود و فقط یک نوار مو در پشت و کنار سر باقی می ماند. این بیماران برای به دست آوردن پوشش قابل قبولی از ناحیه طاس با کاشت مو به تعداد بیشتری گرافت فولیکولی نیاز دارند.

اگرچه تعداد گرافت های مورد نیاز را نمی توان تنها با روش کاشت مو FUT یا FUE انجام داد، اما تکنیک ترکیبی FUT، FUT و BHT وارد عمل شد. تکنیک ترکیبی امکان استخراج بیش از ۴۰۰۰ گرافت فولیکولی را ارائه می دهد، بنابراین تکنیک خوبی برای انجام کاشت مو در موارد طاس گسترده است. منطقه برداشت انتخاب شده از ریش به عنوان “منطقه سایه” نامیده می شود که در زیر چانه وجود دارد.

روش کاشت موی ترکیبی : قبلا به دلیل احتمال اسکار، گزینه مثبتی نبود. اما اکنون دکتر Suneet Soni ترجیحاً از یک دستگاه پانچ ۰.۷۵ میلی متری استفاده می کند که احتمال ایجاد جای زخم را نفی می کند. بنابراین، به دلیل معرفی تکنیک ترکیبی، این امکان فراهم شده است که موارد طاس گسترده پوشش مطلوبی بر روی موهای سر طاس داشته باشند.

کلینیک کاشت مو مدیسپا در انجام تکنیک های ترکیبی FUT، FUE و BHT تخصص دارد و تعداد بیماران را با بهترین نتایج زیبایی ممکن انجام داده است. دکتر Suneet Soni کسی است که PRP را با تکنیک ترکیبی در دهلی و جیپور معرفی کرده است. او در کشور برای ارائه بهترین نتایج کاشت مو و ارائه بهترین پوشش در موارد طاس گسترده با استفاده از تکنیک ترکیبی شناخته شده است.

هزینه کاشت مو ترکیبی : در مجموع ۱۶ بیمار از نظر در دسترس بودن موهای اهداکننده بدن مورد بررسی قرار گرفتند و رضایت برای برداشت موهای بدن از آنها اخذ شد. ریش اولویت اول بود و سپس فولیکول های موی سینه و شکم در ترکیب با فولیکول های موی سر برای پوشاندن ناحیه طاسی درجه IV نوروود و طاسی بالاتر استفاده شد.

موهای بدن با استفاده از تکنیک استخراج واحد فولیکولی (FUE) برداشت شد. تصاویر پس از عمل گرفته شد و رضایت بیمار، مشاهدات پزشک و ارزیابی جهانی عکاسی انجام شد.

کاشت مو در حال تبدیل شدن به یک روش بسیار محبوب و همچنین یک روش بسیار مورد تقاضا است. اکنون تقاضا برای پوشش با تراکم بالاتر با ظاهر معمولی در حال افزایش است. این به تعداد فولیکول های موی اهداکننده بیشتری نیاز دارد. بزرگترین محدودیت روش کاشت مو، اختلاف زیاد بین تقاضا و عرضه است. موهای بدن منبع خوبی از فولیکول مو اهداکننده است.


هزینه کاشت مو ترکیبی : ما از “پیوند ترکیبی” استفاده می کنیم که در آن فولیکول های موی سر با فولیکول های موی بدن کاشته می شود. پیوند ترکیبی روشی مشابه پیوند مخلوط است که در آن واحدهای چند فولیکولی با واحدهای فولیکولی (FUs) هزینه کاشت مو ترکیبی کاشته می‌شوند. این نه تنها تعداد کل فولیکول های مو اهداکننده را افزایش می دهد، بلکه به دلیل تراکم بینایی بیشتر موهای ریش، نتایج را نیز افزایش می دهد. اگرچه موهای بدن به غیر از ریش نازک‌تر هستند، اما مطمئناً بهتر از میکروپیگمنتیشن هستند.

موهای ریش که ضخیم تر و فر و تراکم بصری بالاتری دارند در قسمت جلویی و میانی پوست سر استفاده می شود. ریش، سینه و سایر نواحی بدن منابع خارج از پوست سر فولیکول های مو اهداکننده هستند و رشد آنها وابسته به آندروژن است که مزیتی در آلوپسی آندروژنتیک است.

اهداف و هدف: هدف و هدف این مطالعه مشاهده مزایای استفاده از فولیکول‌های موی بدن با فولیکول‌های موی سر برای افزایش تراکم بینایی کاشت مو و ایجاد پوشش بهتر برای درجات بالاتر طاسی بود.

هزینه کاشت مو ترکیبی : فولیکول های موی سر با موهای بدن مخلوط شده و برای پوشاندن ناحیه طاس پیوند داده شد. در تمام ۱۶ مورد، پیوند ترکیبی انجام شد. همه موارد آلوپسی با الگوی مردانه نوروود درجه IV و بالاتر از نظر در دسترس بودن پوست سر و موهای بدن توسط اهداکننده مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند. کل دوره تحصیل ۱۸ ماه بود.

قیمت کاشت مو ترکیبی : استفاده بیش از حد از محصولات مو: استفاده نامنظم و نامنظم از محصولات مو مانند ژل، اسپری و غیره با ریزش مو ارتباط دارد و دلیل اصلی هشدارهای موجود در محصولات مذکور است. ممکن است این هشدارها را دیده باشید که می‌گوید، “برای استفاده تحت نظارت متخصصان پزشکی” یا چیزی مشابه آن.

رژیم غذایی نامتعادل: یک رژیم غذایی سالم یک کلید اساسی در حفظ یک سبک زندگی سالم است و یک رژیم نامتعادل مسلماً مشکلات نامطلوب را در خانه شما به همراه خواهد داشت. یکی از این مشکلات ناخواسته ریزش مو است.